Nog 1 week! - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2015 | Hongarije, Szákszend

Vorige week hebben we even dik 350 balen sto binnen gehaald, wat is dat een hoop zeg! Dit gerstesto is bedoeld om op te voeren omdat er waarschijnlijk te weinig hooi is. Het is heel mooi spul!
Vrijdag ben ik samen met William uit geweest, William is een Nederlandse werknemer die bij een bevriende Nederlandse varkensboer hier even verderop werkt. Het was heel leuk en we hebben veel gelachen! Zaterdagmiddag en Zondagmorgen heb ik gevoerd, 's middags was het super warm, tot wel 38 graden! Maar 's morgens om half 5, dan is het super!
Deze week zijn we begonnen met het opkappen van de koeien, er zijn drie mannen met twee opkap boxen gekomen, elke dag kunnen ze maar 60 koeien doen omdat ze nog een helemaal handmatige box bij hebben, en deze is nog heel eenvoudig ook, dus geen hekken of iets erbij.... En nu dat het overdag zo warm is is het nog heel zwaar werk ook! Gelukkig hoef ik alleen de koeien ermee in te jagen, te markeren en te registreren welke er geweest zijn.
Morgen is er beter weer op komst! Regen! De temperaturen gaan zakken en er komt eindelijk regen aan! Nu kan alles weer verder gaan met groeien want alles heeft dorst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Szákszend

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2015

de laatste dagen

07 Juli 2015

Nog 1 week!

30 Juni 2015

Nog 2 weken te gaan!

23 Juni 2015

begin week 3

18 Juni 2015

week 2

Actief sinds 30 April 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2237

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: