einde van de 1e week - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu einde van de 1e week - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu

einde van de 1e week

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2015 | Hongarije, Szákszend

Deze week heb ik al veel gedaan, ik heb een middag mee gemolken omdat er een melker ziek was, nog een dag mee gerst gehakseld, samen hebben we de kuil daarna ondergestopt. Toen we onderweg naar een perceel waren toen is er met de hakselaar over een oude boomstronk gereden, het gevolg...een lekke band. Dus die moest gerepareerd worden, dus toen heb ik heel de dag wat kleine klusjes op het bedrijf gedaan. Vandaag heb ik leren voeren, het is wel moeilijk maar het is te doen.
Het is nu heel erg groeizaam weer hier, af een toe een buitje en overdag dik 30 graden. Dus de mais schiet omhoog! Morgen is het nog heel warm en daarna zal het rond de 25 graden worden. Dat is natuurlijk veel fijner als je moet werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Szákszend

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2015

de laatste dagen

07 Juli 2015

Nog 1 week!

30 Juni 2015

Nog 2 weken te gaan!

23 Juni 2015

begin week 3

18 Juni 2015

week 2

Actief sinds 30 April 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2246

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: