week 2 - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Szákszend, Hongarije van RoySeverijns - WaarBenJij.nu

week 2

18 Juni 2015 | Hongarije, Szákszend

dit weekend heb ik leren voeren, dat is nogal een onderneming want er zijn 11 verschillende wagens die je moet laden op een dag... 'S morgens begin je dan om half 5 en ben je rond 9 uur klaar, dan ga je 's middags van half 2 tot 5 verder. In de nieuwe ligboxenstal is het niet moeilijk, maar in de oude stallen waar er nog voerbakken staan is het best lastig om alles er mooi verdeeld in te krijgen.
In de komende dagen moet er nog luzerne gemaaid worden, en daarna word deze gehakseld, in een keer een kuil vol, dat schiet dus op!
Het weer is hier nog altijd redelijk goed, het is droog maar de temperaturen zijn wat gedaalt, overdag is het ongeveer 25 graden. Maar op het land begint het rustig aan wel droog te worden....

• 19 Juni 2015 - 11:58

M. Bogaerts:

Hallo Roy,

zo te horen is er genoeg te doen en kom je voldoende aan je trekken.
    ik hoop dat je ook tijd hebt voor ontspanning.

ik wens je een leerzame en prettige stage toe

mvg M. Bogaerts

• 19 Juni 2015 - 19:14

Ja hoor ik vermaak me hier wel!
    Tijd genoeg voor ontspanning, elke avond doen we effe niks, en zaterdag gaan we naar een festival toe, dus het komt helemaal goed!